جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 7499
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوستن بالوتلی به میلان، رویای دی یانگ:بالوتلی و الشعراووی قابل مقایسه نیستند

Nigel De Jong

ماریو بالوتلی مهاجم ملی پوش ایتالیایی باشگاه منچستر سیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر جایی در برنامه های روبرتو مانچینی نداشته و اخیرا حتی شایعاتی مبنی بر پیوستن او به پاری سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات زمستانی شنیده می شود.

به نقل از ac-milan.ir-
با وجود درخشش و گلزنی استفان الشعراووی ستاره بیست ساله این روزهای میلان که برترین گلزن سری آ ایتالیا تا هفته چهاردهم این رقابت ها نیز می باشد ، نایجل دی یانگ هلندی بر این باورست که این دو ملی پوش ایتالیایی با هم قابل مقایسه نیستند.

نایجل دی یانگ هافبک سابق منچستر سیتی و حال حاضر روسونری در مصاحبه با توتواسپورت گفت: "در روزنامه ها خوانده ام که احتمال پیوستن ماریو بالوتلی به میلان وجود دارد.باید صبر کرد و دید چه اتفاقی می افتد .اما همیشه داشتن چنین بازیکنان بزرگی در تیم عالی است.مقایسه کردن دو بازیکن مثل ماریو و الشعراووی بسیار دشوار است؛ چرا که هر کس استعداد خاص خود را دارد و استفان الشعراووی در حال حاضر بهترین استعداد دنیاست؛ او تنها بیست سال سن دارد اما در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی می کند"

او در رابطه با ماریو بالوتلی گفت: " گفتن اینکه او بازیکن بزرگی است ،دیوانگی نیست.بالوتلی فوق العاده است اما ابتدا باید احساس خوبی داشته باشد تا بتواند بهترین بازی اش را انجام دهد"

این ملی پوش هلندی حال حاضر میلان در ادامه صحبت های خود اعتراف کرد که به سختی خود  را با فوتبال ایتالیا هماهنگ کرده اما در میلان خوشحال است و می خواهددر سن سیرو بماند.

دی یانگ در این رابطه گفت: " این طور به نظر می رسد  از آن چیزی که فکر می کردم بیشتر در اینجا بمانم . من تنها دو ماه است که به میلان آمده ام.سعی می کنم هر بازی بهتر شوم. در اینجا هر چیزی برای من جدید است .چه آن زمانی که سرمربی تیم در تلاش برای اعمال بهترین برنامه تیمی در زمین است و چه زمانی که من در تلاش برای هماهنگی با لیگ ایتالیا هستم.نتایج اخیر به خوبی نشان می دهند که ما با سیستم 3-3-4 در مسیر درستی قرار گرفته ایم.من فوتبال ایتالیا را دوست دارم حتی در صورتی که ورزشگاه ها خالی باشد"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->