جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 7416
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مقامات برزیل و رد گزینه گواردیولا؛ اسکولاری محتمل ترین گزینه هدایت سلسائو

Luis Felipe Scolari (Felipão) - Palmeiras

مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل احتمال حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری این تیم را رد کرده اند و حالارئیس فدراسیون فوتبال برزیل در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که قصد به خدمت گرفتن یک مربی خارجی را ندارد و لوئیس فلیپه اسکولاری را محتمل ترین گزینه برای در دست گرفتن هدایت سلسائو می داند.

این درحالی است که این روزها صحبت هایی مبنی بر احتمال حضور گواردیولا، سرمربی سابق بلو گرانا روی نیمکت مربیگری برزیل به گوش می رسید؛ به ویژه بعد از اخراج مانو منزس در روز جمعه این شایعه جدی تر شد.

دراین میان ، ژوزه مارین، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده که با وجودی که سرمربی سابق بارسا مربی بزرگی است ولی او احتمالا گزینه مناسبی برای هدایت برزیل نخواهد بود.

مارین 80 ساله در صحبت هایی به تررا گفت:« بعید است که باور کنیم که مربی بعدی برزیل یک خارجی باشد. من بزرگترین احترام ها را برای گواردیولا قائلم ولی برزیل تمام  قهرمانی اش در جام جهانی را با مربیان برزیلی به دست آورده. من هنوز با هیچ یک از گزینه های احتمالی صحبت هم نکرده ام و درانتظار اتمام لیگ برزیلرو هستم. ممکن است در ماه ژانویه دراین باره تصمیم گیری کنیم. درهر صورت بعد از تصمیم گیری من در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران صحبت کرده و نام مربی جدید را اعلام خواهم کرد.»

او ادامه داد:« سرمربی بعدی تیم ملی برزیل باید رزومه قابل قبولی داشته باشد تا بتواند هدایت برزیل را در دست گرفته و این تیم را به هدفش که قهرمانی در جام جهانی 2014 است برساند.»

او در ادامه درمورد برکناری مانو منزس از نیمکت مربی گری سلسائو به این نکته اشاره کرد که این تصمیم رو به آینده ای روشن تر گرفته شد:« گذشته ها گذشته، ما دیگر راجع به گذشته صحبت نمی کنیم..باید به حال و اینده فکر کنیم.»

در ادامه آندرس سانچس، یکی از مدیران فدراسیون فوتبال برزیل هم ناامیدی اش را از برکناری منزس ابراز و از احتمال روی کار آمدن اسکولاری برروی نیمکت هدایت سلسائو خبر داد:« من هنوز با رئیس فدراسیون صحبت نکرده ام ولی این احتمال وجود دارد که من هم از کادر مدیریتی جدا شوم. تا جایی که من می دانم، فلیپائو با شرایط موجود موافقت کرده. من این را از منابع مطمئن شنیده ام. من به خاطر تمام آنچه رخ داد ناراحت هستم. فکر می کنید که من دوست دارم که در این جایگاه قرار بگیرم و از اخراج سرمربی مان صحبت کنم؟ ما در شرایط غیرمطمئنی هستیم و هنوز مربی نداریم. این البته چیزی نیست که بتواند فوتبال برزیل را بلرزاند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->