جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 7421
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مدیر برنامه های پاتو: معلوم نیست او از میلان جدا شود

Alexandre Pato - Milan

مدیر برنامه های الکساندر پاتو، مهاجم میلان، به دلیل نارضایتی این بازیکن از شرایطش در سن سیرو، قصد دارد ملاقاتی با مدیران این باشگاه در مورد آینده اش داشته باشد.

این مهاجم برزیلی در پیروزی 3-1 چهارشنبه شب میلان مقابل اندرلشت به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفت و گل آخر تیمش را به ثمر رساند اما به دلیل ناراحتی از نیمکت نشینی اش، تهدید کرد میلان را ترک خواهد کرد.

گیلمار ولوس، مدیر برنامه های پاتو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر الکساندر چیزهایی به زبان آورده، حتما دلیلی داشته است. قبل از اینکه هر اتفاقی رخ دهد، من باید درک بهتری از شرایط او در باشگاه میلان پیدا کنم.

من هفته آینده به میلان خواهم رفت و با پاتو و سپس مدیران میلان صحبت خواهم کرد تا بتوانم ارزیابی درستی از شرایط داشته باشم. در حال حاضر نمی خواهم چیز بیشتری بگویم زیرا نمی خواهم اظهارنظر غلطی بکنم.

نمی دانم او میلان را ترک خواهد کرد یا خیر. وقتی با همه طرفین صحبت کردم، این سوال را از من بپرسید."

پاتو این فصل 7 بازی برای میلان انجام داد و 2 بار موفق به گلزنی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->